...

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
10/02/2021

Sonuçlar İçin Tıklayınız.

Ek Madde 1 uyarınca Yatay Geçiş Başvuruları kabul edilen adayların, 17-19 Şubat 2021  tarihleri arasında yataygecis@nevsehir.edu.tr adresine e posta yolu ile istenilen belgeleri pdf formatında yüklemeleri gerekmektedir. Göndermemeleri halinde kayıt haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.

İstenilen Belgeler;

-1 Adet Fotoğraf, Nüfus Cüzdanı, Kayıtlı olduğunuz üniversiteden yatay geçiş yapmasına engel bir durumun olmadığına dair belge, ÖSYM yerleşme sonuç belgesi,kayıt yaptırmak istediğini beyan eden dilekçe (dilekçede iletişim numarası olması gerekmektedir);

Dilekçe İçin Tıklayınız.

Ayrıca ;

ZORUNLU HAZIRLIĞI BULUNAN BÖLÜMLERE KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİN;

- Zorunlu Hazırlık Aldığını Gösteren belge (başarı puanını göstermesi gerekli)

- Özel Güvenlik ve Koruma programına kayıt olacak öğrenciler tam teşekküllü resmi bir hastaneden alacakları  "Özel Güvenlik Görevlisi Olur" ibareli heyet raporu ve adli sicil kayıt belgelerini de yükleyeceklerdir. Ayrıca bu belgeleri kargo veya posta yoluyla "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı NEVŞEHİR" adresine ulaştırılması gerekmektedir. Aksi taktirde kayıtları yapılmayacaktır.

Kayıt hakkı kazanan öğrenci kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır. 

Not : Dilekçe ve Kayıtlı olduğunuz Üniversiteye ait öğrenci kimlik kartlarının kargo veya posta yoluyla Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı NEVŞEHİR adresine ulaştırılması gerekmektedir.

Eksik evrak tespit edilen veya başvuruda istenilen belgeleri yanlış beyanda bulunan öğrencilerin kayıt yaptırsalar dahi kayıtları silinecektir.

DUYURULAR