...

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Merkezi Yerleştirme Puanına Göre Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
18/02/2022

Sonuçlar İçin Tıklayınız.

Ek Madde 1 uyarınca Yatay Geçiş Başvuruları kabul edilen adayların, 21-23 Şubat 2022 tarihleri arasında yataygecis@nevsehir.edu.tr adresine e posta yolu ile istenilen belgeleri pdf formatında yüklemeleri gerekmektedir. Göndermemeleri halinde kayıt haklarından vazgeçmiş sayılacaklardır.

Kayıtlar gerçekleştikten sonra mailden kayıt işlemlerinin tamamlandığına dair dönüş sağlanacaktır.

İstenilen Belgeler;

1- 1 Adet Vesikalık Fotoğraf,

2- Nüfus Cüzdanı,

3- Kayıtlı olduğunuz üniversiteden yatay geçiş yapmasına engel bir durumun olmadığına dair belge,

4- ÖSYM yerleşme sonuç belgesi,

5- Kayıt yaptırmak istediğini beyan eden dilekçe (dilekçede iletişim numarası olması gerekmektedir)

-Ayrıca kimlik kartlarını hiç teslim almayan öğrenciler Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına kimlik kartlarını teslim almadıklarını belirten bir dilekçe yazmaları gerekmektedir.

Dilekçe İçin Tıklayınız.

Ayrıca ;

ZORUNLU HAZIRLIĞI BULUNAN BÖLÜMLERE KAYIT YAPTIRACAK ÖĞRENCİLERİN;

- Zorunlu Hazırlık Aldığını Gösteren belge (başarı puanını göstermesi gerekli)

Kayıt hakkı kazanan öğrenci kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır. 

Not : Dilekçe ve Kayıtlı olduğunuz Üniversiteye ait öğrenci kimlik kartlarının (öğrenci kimlik kartı olmayan öğrenciler almadıklarına dair dilekçeyi)  kargo veya posta yoluyla Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı NEVŞEHİR adresine ulaştırılması gerekmektedir.

Eksik evrak tespit edilen veya başvuruda istenilen belgeleri yanlış beyanda bulunan öğrencilerin kayıt yaptırsalar dahi kayıtları silinecektir.