...

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
06/02/2023

 

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Ders Kayıtları Hakkında

 

2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER

1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi

* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 06-10 Şubat 2023 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.

(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.

*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız   gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.

2-) Ders Kayıt İşlemleri

06-10 Şubat 2023 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.

*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.

*Sisteme giriş yapan birinci sınıf öğrencilerimiz, sol üst kısmında yer alan “Ders Ön Kayıt” sekmesine giriş yapacaklardır. Birinci sınıf öğrencilerimizin toplam alacağı ders kredisi 30 (AKTS) ‘ dir. Dolayısıyla “Seçilen; Sınıfınızdan:30, Toplam Sınıra Giren:30” (resminizin altındaki bölümde) bilgilerini görmeniz halinde ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeniz gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.

*Diğer öğrencilerimiz, (2.sınıf,3.sınıfi,4.sınıf) kendi sınıfındaki dersleri seçerek danışman onayına gönderecektir. Ayrıca, alt sınıftan başarısız olduğu dersleri öğrencilere seçilmiş olarak gelecektir.

*13 Şubat 2023 itibariyle bahar yarıyılı dersleri başlayacaktır.

*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 13-17 Şubat 2023 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları,  mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.

*06-10 Şubat 2023 ve 13-17 Şubat 2023 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (13 Şubat 2023 ) itibaren bir ay içerisinde   kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.

 Akademik Birimlerimiz Web Sayfalarına Ulaşmak İçin Tıklayınız.

2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Katkı Payları İçin Tıklayınız.

 

DUYURULAR